juan_gandhi: (Default)
[personal profile] juan_gandhi
Масса умнейших людей занимаются "анализом ситуации", рассуждают про Путина, Навального, Киже, Сечина...

Меня это все больше удивляет. По мне так это все фейк; есть какие-то пираты, захватившие ну типа судно; и есть масса людей, требующих не раскачивать, и есть масса людей, требующих отдать пиратам выкуп (регулярно), тогда всем будет хорошо.

Признать вроде бы очевидный факт, что речь идет о преступниках, никто почему-то не хочет. Все ищут какого-то типа компромисса.

Вот это мне странно. Ну или я сам виноват, в подборе потока текстов.

Вон тут на днях понял, что рассказов о злодействах "копченых кумаров" больше не могу терпеть.

Я с одним знаком по фамилии Кумар; замечательный человек. На байдарке гоняет, кстати. 

Да и вообще. Как-то нескладно получается все. Надо думать.

Это тоже был метапост.

http://gorod-812.ru/pochemu-pora-prekratit-dumat-o-tom-kak-nam-obustroit-rossiyu/
cantanapoli: (Default)
[personal profile] cantanapoli
1. Обнаружил, что публикация  профессиональной фотографии меня и  ее общественное одобрение приятным образом щекочут мое самолюбие. 

2. Обнаружил что да, хорошая фотография влияет на шансы быть в Тиндере лайкнутым (кто бы мог подумать, а?).

3. Обнаружил что Тиндер актвино химичит со свежезарегистрировавшимися аккаунтами, подбрасывая им матчи гораздо щедрее, чем в дальнейшем.

4. Обнаружил что за время моего отсуствия Тиндер выкатил золотой уровень доступа - где ты не гадаешь, а просто покупаешь информацию о том кто тебя лайкнул.

5. Во время разговора с одним умным человеком узнал что кроме дам, никогда первыми не обращающихся к мужчинам на сайтах знакомств - есть еще и мужчины, которые игнорируют дам, которые таки нашли в себе силы обратиться и даже рассматривающие это как некую особенную доблесть.
morreth: (Default)
[personal profile] morreth

Відвідала оцей захід:



"Нові праві" не можуть без брехні. Протягом того часу, що я встигла записати, поки не сів телефон, пан Едуард Анатолійович Юрченко збрехав принаймні чотири рази у капітальних питаннях своєї лекції та безліч разів пересмикнув у дрібницях.

Він збрехав, що в країнах, де дозволені гей-шлюби, зростає рівень абортів. Ні, пане, Юрченко, в Данії та Нідерландах він складає наразі 12 на 1000 жінок, і це менше навіть в тих країнах, де аборт заборонений. Польща, як і ми, серед лідерів - 43 аборти на 1000 жінок. На хвіст: також Данія та Голандія утримують найнижчий рівень підліткових вагітностей.
http://ec.europa.eu/…/statis…/index.php/Fertility_statistics

Він збрехав, що українці дивилися на шлюб як на дещо сакральне, а на розлучення - як на дещо неможливе. Ні, для українців шлюб був насамперед угодою, яку обидві сторони були вільні розірвати, і це було дуже просто зробити: прийти до судді з розлучним листом та зареєструвати факт розлучення у судових книгах. Лише з початком московської окупації у 18-му столітті розлучення ускладнили до майже повного унеможливлення, і це ул цілком ініціатива Московського синоду.
http://dspace.nbuv.gov.ua/…/123456789/24686/04-Petrenko.pdf…

Він набрехав, що в родині людина почувається захищеною. Неправда: багато українок страждає від сімейного насильства.
http://zib.com.ua/…/121850-ukrainci_vvazhayut_simeyne_nasil…

Він набрехав про гендерну теорію та гендерні експертизи підручників. Він таке верз, що мені вже несила було мовчати.

Мені було соромно дивитися, як доросла освічена людина таке верзе. Як там у Сей-Сьонагон, "Коли за чуже бере сором"?

Але мені було також і страшно. Бо більшість слухачів складали дітлахи років 18-20, яким дуже легко замилити очі. А той відкат "вправо", який зараз спостерігається по всьому світу -- це не більш ніж реванш покоління бебі-бумерів, ностальгія 60-літніх за часами, коли в них хрін стояв, трава була зеленіша, а баби цицькатіші. І нема чого їм протиставити, бо нас, 70-ників, тупо менше, а 60-ків ще менше, трикляте відлуння війни. І наші діти - наймалочисельніша генерація. І я бачу, як мертва рука Другої Світової простягається до них та тягне у могилу. Бо той запит на "традиційність, "силу", "родину", "кров та почву" -- він сформований стариганами, які вже однією ногою в могилі, і хочуть, щоб їм там було не дуже нудно.

(no subject)

Sep. 23rd, 2017 08:18 pm
cantanapoli: (Default)
[personal profile] cantanapoli
 По ленте прошло поветрие рассказывать о себе 8 правд и две неправды. Я так делать не буду - что-то не приходят сейчас мне в голову два интересных и реалистично звучащих ложных заявления.

Расскажу о себе чистую правду - я начал вести дневник. Причем не какой-то там блог, который я, если вдуматься, и так в том или ином виде веду уже пятнадцать лет.

Нет, я веду сейчас гораздо более древний вид дневника, ежедневно записывая свое самочувствие, настроение и еще несколько чисто физиологических параметров. Эта странная деятельность сейчас выглядит для меня успокаивающей, и похоже, позволяет поймать несколько важных моментов, связанных со сменами настроениям и состояния здоровья.

Хвастаться пока не очень есть чем, и вполне вероятно просто действует эффект новизны, но если я смогу продолжать делать это в течении хотя бы полугода, вероятно, смогу решить несколько проблем, которые стараюсь не замечать.

кинофантазии

Sep. 23rd, 2017 09:12 am
juan_gandhi: (Default)
[personal profile] juan_gandhi
Я когда на кухне, то смотрю NCIS. Там занятные идейки задвигают. Например - "I have a connection to an infrared GPS satellite" - и дальше герои смотрят по телевизору, как их коллеги затерялись где-то на Кольском ночью

Сейчас вот они зашли на "террористический персидский вебсайт", и одна такая говорит - "I need a list of everyone that has access to this website". Я бы предложил сгенерировать все айпи, например. IPv4 не так уж много же, и почти все заняты. 

Троха про хіджаб

Sep. 23rd, 2017 09:56 am
morreth: (Default)
[personal profile] morreth
Особисто я обстоюю право кожної людини маніфестувати свою релігійну ідентичність.  До того ж, хустка на голові може бути просто хусткою на голові, а хустка на обличчі - захистом від сонця, пилу та комах.

Але є два нюанси.

Перше - власне в Корані немає заклику закривати обличчя й волосся. Йдеться про закривання одежею тіла і власне грудей. Волосся, обличчя, ще й пучки рук - то вже типове перегинання палки, як у євреїв з окремим посудом для м'ясного та молочного, а в наших предків (а зараз ще в декого зі старовірів)  - з окремим посудом для пісного та скоромного. Тобто, "візьмемо з Писання існуючу заборону, та ще й накрутимо зверху купу своїх, щоб аж крехтіти під вагою благочестя".

Звісно, з таким підходом хутенько забувається про головні засади релігії: любов до ближнього, милосердя, оце все. Бо нема ж коли про це дбати, якщо пильнуєш, в кого як зав'язна хустка, чи достатньо щільно, чи ні. Якщо в Корані сказано, що "Аллах зганьбить" безчесну жінку - то це значить, що ми, класні пацани з якогось "Карфагену", маємо право призначити "безчесною" будь-яку жінку на наш смак і цькувати  аж до смерті.

Вимога закривати тіло перетворилася на вимогу закривати волосся, бо волосся в античності та в Середньовіччі було сексуальним фетишем. Апостол Павло саме тому вимагає від жінок закривати волосся, і надає ще одне обгрунтування для цього:  як маніфестацію влади над жінкою чоловіка (тому у християнських країнах довгий час дівчата ходили простоволосі, в той час як заміжні жінки накривалися: це було власне знаком, яка з жінок є вільною для шлюбних пропозицій).

Але в наші дні будувати свою поведінку на тому, що для когось твоє тіло є сексуальним фетишем - це все одно що віддавати своє тіло натовпу на поталу. Нехай фетишист тримає себе в руках. Нехай суспільство трошки менш поблажливо ставиться до нього. Якщо імами, які торочать, ніби непокрита жінка - то ласий кусень м'яса, а чоловік - то собака, мають рацію, то саме чоловікам треба вдягати суворі намордники та якісь аналоги поясів цноти, бажано з шипами всередині, аби вчилися контролювати себе. Якщо ти скажений собака, а не гомо сапієнс сапієнс, то й місце тобі в залізному вольєрі, а не серед людей.  

Мусульманки часто кажуть, що, вдягши хіджаб, або навіть хімар, нікаб чи бурку, вони почуваються вільними від чоловічих поглядів, що хіджаб захищає від сексуальної об'єктивації. Але я вважаю це самооманою. Чоловіки об'єктивують жінок незалежно від того, що жінки носять. Об'єктивація це не про жіноче тіло, а про чоловічий погляд на нього - погляд як на річ, що належить комусь із них, і має бути певним чином  упакована та маркована. Чоловік, якого привчили дивитися на жінку як на річ, залишається небезпечним для жінок, хоч би ті загорталися в дванадцять шарів одягу, як японки епохи Хейан.

ПОВЕДІНКА ЧОЛОВІКА ЗАЛЕЖИТЬ ЛИШЕ ВІД БАЖАННЯ ЧОЛОВІКА. А хіджаб частенько - маніфестація права чоловіка на безвідповідальність. "Я ношу хіджаб, бо вважаю чоловіків діточками, що не здатні контролювати себе при виді мого волосся" - тк перекладаються на людську мову чиленні апології хіджабу від жінок.

До чого така апологія призводить? Гаразд, накрили волосся - тепер в чоловіка вскакує шишка вже не на волосся, а на губи. Тоді вдягнемо нікаб, щоб закрити й губи. Добре, в статевозрілих діточок шишка вскакує при вигляді очей та вій. Натягнемо бурку й чачван. Тоді здоровенна дитинка пускатиме слюні на витвір своєї уяви - як же ж цій білолашній дитинці зарадити? О, є вихід: запхаємо жінку за кам'яні стіни, заборонимо показуватися на вулиці без супроводу, в навіть у домі виділимо для неї окремі приміщення, щоб сиділа там, як заразна.

Плавали, знаємо, бачили все це лайно в Середній Азії, куди воно знов повертається, бачимо зараз в Саудівській Аравії, Афганістані, Ірані. Не хочу цього в Україні. Не хочу для кримських татарок та імігранток з Росії, де почалося справжнє полювання на жінок, які не хочуть назад у реставроване Кадировим середньовіччя.  Не хочу такого поряд з собою.

І ми плавно приходимо до другої причини - чого я, власне, проти хіджабу.

Примус.

Гаразд, Аміна Окуєва носить хіджаб добровільно, її ніхто не змушує. Але іранських та саудівських жінок змушують під страхом кримінального покарання. Сирійських та єгипетських - під страхом суспільного осуду. В Афганістані та Пакістані де-юре хіджаб не є обов'язковим, але де-факто жінку, яка не накриває голови, або носить "надто вільний" варіант (а дехто з афганців і нікаб вважає чимось на кшталт міні-спідниці) можуть побити і навіть убити.

Поки примус є - є й сумнів, що та чи інша жінка носить хіджаб добровільно, а не тому, що на неї тиснуть родина чи спільнота. Лише коли примусові шлюби, "убивства честі", цькування жінок відійдуть у минуле, я повірю у цілковиту добровільність хіджабу.



Так, я знаю, що на картинці - хлоп з племені туарегів. Це провокація, мвахаха!

wtf

Sep. 22nd, 2017 02:48 pm
juan_gandhi: (Default)
[personal profile] juan_gandhi
scala> new java.util.Date(Long.MinValue)
res1: java.util.Date = Sun Dec 02 08:47:04 PST 292269055

scala> new java.util.Date(Long.MaxValue)
res2: java.util.Date = Sat Aug 16 23:12:55 PST 292278994

scala> new java.util.Date(Long.MinValue >> 16)
res14: java.util.Date = Thu Apr 06 13:14:04 PST 2491

Ау, Украина

Sep. 21st, 2017 06:50 pm
juan_gandhi: (Default)
[personal profile] juan_gandhi
Вам из-за поребрика Питер-Сервис помогает.

 http://personalviewsite.dreamwidth.org/4017933.html 

https://www.billing.ru/management/yuriy-boyko

Да и у меня что-то многовато общих знакомых с этим учреждением. Вот я подумаю уже. Подумаю.

https://www.linkedin.com/search/results/people/?facetCurrentCompany=%5B%2228683%22%5D

just found a bug...

Sep. 21st, 2017 03:01 pm
juan_gandhi: (Default)
[personal profile] juan_gandhi
In spark.core, RNG, specifically, normal distribution RNG.

It caches values (randomly). Now try to reseed. 

узнал кой-чего

Sep. 21st, 2017 09:48 am
juan_gandhi: (Default)
[personal profile] juan_gandhi
Такое есть культурное явление в Мексике, фильм El Topo (крот), и, соответственно, молодежь в черных рубашках. Например, topos aztecas. Песню поют, "tengo la camisa negra porque negro es mi alma", etc. Кино надо посмотреть будет. Ну или оно что-то вроде Hermano-2.

А также дошел смысл названия "Субару". すばあしい (субараший) - значит, чудесный.

Троха про Брата-2

Sep. 21st, 2017 01:11 pm
morreth: (Default)
[personal profile] morreth
Як то кажуть - музикою навіяло.

У 2000 чи 2001 році, я вже точно не скажу (Кінн, коли були Ангмарські війни?) ми з покійним Олексієм Свиридовим їхали до Москви електричкою з Хотьково (саме з тих Ангмарських) та обговорювали межи собою "Брат-2".

Мені тоді фільм подобався. У мене був "Імперський" період, я читала "На чужом пиру" та "Ордусь" Рибакова, "Посмотри в глаза чудовищ" Лазарчука з Успенським, і навіть, прости Господи, Лук'янена. І докупи з тим читвом пішли "Истребители" того самого Свиридова - як хоробрі російські пілоти потай воюють з НАТОвцями в Сербії. За братушек-слов'ян.

Отже, я поділилася з ним своїм захватом від "Брата-2", а він почав лаяти це кіно на всі корки.

Його зауваження були цілком справедливі. Фільма шовіністична, імперіалістична та морально деградантська.

Але, заперечила я, ти ж сам написав таку книгу, де хоробрі росіяни побивають жалюгідних америкосів та англікосів заради братушек-слов'ян. Тобто, це не був закид - саме завдяки цій книзі я вважала його однодумцем-імперцем, книга мені дуже подобалась, і я була вражена просто в самісіньку печінку, дізнавшися, що ніяким однодумцем він не є, а книгу написав, власне, для грошей.

Ні, я не думаю, що він, якби не помер, був "Кримнашем".

Але, здається мені, він так і не побачив би жодного зв'язку між істерією "Кримнашу" та своїми "Истребителями".

Моралі не буде. 


Шана това!

Sep. 20th, 2017 09:55 am
morreth: (Default)
[personal profile] morreth
(Героям шана)



среда в городе

Sep. 19th, 2017 04:38 pm
juan_gandhi: (Default)
[personal profile] juan_gandhi
San Francisco, view from the office 
View from our office, One Market

lunch on the shore
Lunch on the shores of the bay



juan_gandhi: (Default)
[personal profile] juan_gandhi
Стенка над камином. Телевизор проведен, и HDMI проведен.

 
Page generated Sep. 25th, 2017 04:28 am
Powered by Dreamwidth Studios